Shanghai Nights
Shanghai Nights

Shanghai Nights

Sleeping Dogs Soundtracks

گیم تحسین شده سگهای خفته (Sleeping Dogs) محصول شرکت Square Enix است که تابستان امسال برای انواع پلتفرم های PS3، XBOX 360 و PC روانه بازار شد. من این بازی رو موفق شدم تا آخرش برم و جدا یکی از شاهکارهای دنیای گیم بود. از ویژگی های مثبت فوق العاده بازی این بود که روند داستان در هنگ کنگ طی می شد و بازیباز حس بودن در کوچه پس کوچه ها و خیابان های رویایی هنگ کنگ را تجربه می کرد. وقتی که سوار ماشین و یا موتورسیکلت های درون بازی می شدیم، می تونستیم به آهنگ های مختلفی که به صورت موج ها و کانال های مختلف رادیویی تفکیک شده بودند گوش کنیم. یه کانال خیلی باحال داشت به نام Softly Radio که فقط ترانه های چینی پخش می کرد و من با سه آهنگ اون خیلی حال کردم. این سه آهنگ رو فقط تونستم تو سایت یوتیوب پیدا کنم و ظاهرا ناشر حق پخش اونا رو در اینترنت نداده و همین بازیبازها آنها را از روی خود بازی توسط کامپیوتر ضبط کرده و در یوتیوب پخش کرده اند. امیدوارم از گوش کردنشون لذت ببرید:


1. Moonlight Song
2. From Xikou With Love
3. Butterfly Garden


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد